На главную
Видео добавленное пользователем “Yiliant”
African Wars Take 1
 
00:56
African civil war messing around in Arma 3 zuse.
Просмотров: 5 Yiliant
Deus Ex  Human Revolution LASER RIFLE COMBAT!
 
01:17
Просмотров: 29 Yiliant
ISIS texting and driving PSA
 
00:31
ALLAH AKBAR! I kept seeing this annoying ad and figured i'd do this to it.
Просмотров: 96 Yiliant
Racist video against black people (my nigga)
 
00:34
LGBT -Liberty, Guns, Beer, Trump! Song name my nigga
Просмотров: 18 Yiliant
Psycho laugh
 
02:13
When I laughed like this, I was like WTF? Plz Sorry. I This was a long time Ago. I've changed! I promise!
Просмотров: 65 Yiliant
RRE :  Audio Visualizer
 
02:02
Link to game : https://www.roblox.com/games/187659887/Audio-Visualizer
Просмотров: 15 Yiliant
Rest in Peace my Dude.
 
00:11
I stole this video. To the Original creator's dead childhood.
Просмотров: 14 Yiliant
Typical Metal Fan
 
00:09
I stole this video.
Просмотров: 24 Yiliant
Getting shot in a Helicopter
 
01:31
I get turned to Swiss cheese after seeing the enemy.
Просмотров: 10 Yiliant
Doepman
 
06:06
It was once said by a man who couldn't quit Dope man please can I have another hit The dope man said cluck I don't give a shit If your girl kneels down and sucks my dick It all happened and the guy tried to choke her Nigga living in cash selling to smokers That's the way goes that's the name of the game Young brother getting over by slanging cane Gold around his neck 14 k he has it Bitches on his dick 24-7 plus he's making Money keeping the base heads waiting Rollin 6.4. wit the fresh ass daytons Living in Compton, California CA His Uzi up yo ass if he don't get paid Nigga begging for credit he's knocking out teeth Clocking much dollars on the 1st and 15th Big wad of money nothing less than a twenty Yo you want a five-oh the dope man gots plenty To be a dope man boy you must qualify Don't get high off your own supply From a kid to a G it's all about money 10 peace base pipe comes free If people out there are not hip to the fact If you see some one getting money for crack he's The Dope man dope man Hey man give me a hit Dope man dope man Hey yo fuck that shit Dope man dope man We just can't quit Dope man dope man Well suck this bitch Wait a minute who the fuck are you talking to do you know who I am I can't believe this this bitch is trying to gank me I'll slap you up side yo head wit 9 inches of limp dick You need a nigga with money so you get a dope man Juice that fool 4 has much as you can She likes his car and he gets wit her Got a black eye 'cause the dope man hit her Let that slide and you pay it no mind Find he's slapping you all the time That's OK cause he's rich and you ain't Nothing but the dope man's bitch do what he say and You keep yo mouth shut popping that trash Might get you fucked up you'll sit and cry If the dope man strikes you he don't give a fuck He gots t just like you There's a another girl in the dopeman's life Not quite a bitch but far from a wife She's called strawberry and everybody know Strawberry strawberry is the neighborhood hoe Do any thing for a hit are 2 give the bitch a rock And she will fuck your hole damn crew It might be yo wife and it might make you sick Come home and see her mouth on the dopeman's dick Strawberry just look around you'll see her But don't fuck around she'll give you gonorrhea If people out there ain't hip to the fact Strawberry is a girl selling pussy for crack Dope man dope man Hey man give me a hit Dope man dope man Hey yo man fuck that shit Dope man dope man In yo face Hey yo dre bring in the bass Hey Mr. dope man you think Your slick you sold crack to my sister and now she's sick but if she Happens to die becuase Of yo drug I'm putting in yo quote a 38 slug
Просмотров: 17 Yiliant