На главнуюЮморПохожее видеоЕще от: Nyyear AndJalyn

MALE V.I.A.G.R.A PRANK ON 4 GUYS AT ONCE!! (NEVER BEEN DONE)

Оценок: 21303 | Просмотров: 1079325
*TURN ON OUR POST NOTIFICATIONS FOR SHOUTOUTS IN OUR VIDEOS* LAST VIDEO:https://youtu.be/CX1Xirm3DEw FEMALE VIAGRA PRANK - https://youtu.be/DMsV44_nJ0U CHEATING IN MY DREAM PRANK -https://youtu.be/3bfIxY-fpAU CHEATING ON BOYFRIEND PRANK - https://youtu.be/w-bTmdI6K6k CHEATING PRANK ON GIRLFRIEND-https://youtu.be/evisEZkCQeA MAKE SURE YOU LIKE, COMMENT, SHARE & SUBSCRIBE TO OUR YOUTUBE CHANNEL AND FOLLOW US ON OUR ADVENTURES! WATCH MORE VIDEOS!!! VLOGS:https://youtu.be/02JDrBIsPzs PRANKS: https://youtu.be/NunOgmDLBhM CHALLENGES: https://youtu.be/odq-_CXm45k POPULAR VIDEOS: https://youtu.be/TEINOfIkAkg STALK US :) Jalyn Instagram: https://www.instagram.com/itssjalyn_/?hl=en Jalyn SnapChat: Jalynmichelle16 Nyyear Instagram: https://www.instagram.com/nyyear/?hl=en Nyyear SnapChat: You_grilling Our Facebook: NyyearAnd Jalyn Business inquires: Nyyear.price@icloud.com
Категория: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (2415)
Nyyear AndJalyn (1 месяц назад)
WHATS UP NJFAMMMMILYYYY YALL KNOW THE GIRLS GOT THE BEST PRANKS OF ALL TIMES , MAKE SURE IF YOU HAVENT SUBSCRIBED PLEASE DO SO LETS GET TO 300K YALL CAN MAKE THIS HAPPEN FAST WE LOVE YALL 4L . JOIN THE NJGANG IF YOU HAVENT ALREADY LEAVE SOME COMMENTS BELOW TO LET ME KNOW HOW WE ROCKED IT #TEAMJALYN ❤️❤️❤️🤤😍😍😍
Khailee Carr (6 часов назад)
Nyyear AndJalyn hay bay King
Brayden Reyes (9 дней назад)
D dc cxNyyear AndJalyn
Rainbows Unicorns (11 дней назад)
Nyyear AndJalyn jjjjjkjj
Alexandra Alvarez (11 дней назад)
Nyyear
Benson Boys (11 дней назад)
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO
SAVAGE MESSIAH (2 часа назад)
When you pull out the doll I was dead
K'len&KellyXOXO Marriott (7 часов назад)
I have seen this like 3 times and they age restricted it NOW I was laughing so hard now what am I going to laugh so hard to
London Brown (8 часов назад)
I can't even watch barely nun of you videos please help out
London Brown (8 часов назад)
Can you please not making this age restricted. I should be old enough to watch this. This happens every time. I can't even watch nothing. Including the T.V. too. Please?
- Luxuriøsly MSP (10 часов назад)
im deaddd 😂😂
Oumul Yoada (18 часов назад)
This boy was fuckingnon a sex dall😂😂
Jaden Hawkey (1 день назад)
What the 😨😨😨😨
Angelique Edwards (1 день назад)
I'm dead that guy in the back treating that blowup doll 😂😂😂
Aymane 8 Ball Pool (1 день назад)
The future of America is Black Guys
Graciella Sedoc (1 день назад)
Intro song?
Jennifer Smith (2 дня назад)
The black Niger being weird.
Jamoneeyy100-YT (3 дня назад)
What kind of porn am I watching 😂
Aalereyah Gauntt (3 дня назад)
That fat black man was acting like a baby
Aalereyah Gauntt (3 дня назад)
They should be having a baby pretty soon .....👪
Joseph Anderson (3 дня назад)
The man in the red dronk is fast
Maddison Thorneycroft (3 дня назад)
Guy in yellow gets hypo
Chelsea Olive (4 дня назад)
OMG the dude with the yellow shirt got me dead bruh!! 😂😂
Edward Francis (4 дня назад)
This man had a sex doll I’m screamingggg 😂😂😂😂😂😂😂
Alexis Belcher (4 дня назад)
Look at dis DDUUDDEE!!!!!!! did he really getta sex doll 😂😂😂
Otaku Gamer (4 дня назад)
The guy in the yellow killed me!!😂I’m ded😂This was hella funny😂
Otaku Gamer (4 дня назад)
WTF😂
Shaun Robin (4 дня назад)
😂😂y’all do know it’s fake right
xXMadWolfXx (4 дня назад)
They always on that ps4 grind lol y'all lit guys keep up the prank's
Moe M (4 дня назад)
They are great actors😂😂😂
Jay Andersen (5 дней назад)
The dude with the sexdoll 😂 poor guy needed him a girl
Amanda Woodruff (5 дней назад)
Why is that one gye having sex with the sex thing
Rachel Amaya (5 дней назад)
I wish I was that blow up doll
Lashante Jones (5 дней назад)
the way he grinded tho
maurice Patton (5 дней назад)
Y’all should do the Magic Mike prank
Deadpool Killer (5 дней назад)
Omg that dude was getting with that sex doll
craftmaster the best (5 дней назад)
haha wtf😂🤣😂🤣
Kelly Anderson (5 дней назад)
The boy with the yellow shirt got the best sex because the girl he with don’t run or say no
Pika parcels (5 дней назад)
Fake cause male viagra gives them a erection not like that
Palm Beach Kilo (5 дней назад)
My dawg Matt gettin it in 💀😂😂
Satifiying Creations (5 дней назад)
9:52 has me dead he said "babyyyy"
Jodie Prewett (5 дней назад)
I have a blow up doll and it made me do it with the doll of mine
Vitoria Pereira (5 дней назад)
Cadê os BR 😂
Jayela Capell (5 дней назад)
Wow its freaky Friday
robert kendrick (6 дней назад)
The white guy is so lonely lolo
Hason Green (6 дней назад)
Lmfao that doll
Breezy TV (6 дней назад)
So first we have Josh now we gotta nigga named Matt whole lotta white boy action
Jada Aminu (6 дней назад)
Im deadddd
miamia martinez (6 дней назад)
I think the guy in the yellow shirt needs a girlfriend
Jae Cassandra (6 дней назад)
This shit fake
Gamer gir Supreme 123 (6 дней назад)
The boy in the yellow shirt LMAO
D S (6 дней назад)
The dude in the yellow got me dying
Kelly Anderson (6 дней назад)
The boy with the yellow shirt got the best sex because the girl he with don’t move or run 😂😱😱😜😜😝😛😝😝😜🤪🤪🤪😂😂😂😂🤣
Carlos Monsivais (6 дней назад)
Guy in yello hahahahhaa
Ravindra Singh (6 дней назад)
This doll is very lucky..😀😉
Shakirah Mahait (6 дней назад)
A guy in yellow t.shirt doesn't die 90 he walks with material. Hahaha ♡♡♡%??
Lokiesh Lokiesh (6 дней назад)
Some one help the doll
Teyanna Glover (6 дней назад)
Aw they didn't have to do it to the cute boy in the yellow shirt lol
queen .naria (6 дней назад)
Matt and the doll just geek me
Fxnesse (6 дней назад)
bruh what’s the intro song
Teione McTear (7 дней назад)
Omggg.. the one in the yellow 😂😂
Allison Orton (7 дней назад)
The one in the yellow 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Suicidegoat (7 дней назад)
9:22 yellow shirt
rags to riches (7 дней назад)
Von got em the snow bunny 🤷🔥
Mani Nation (7 дней назад)
YO U SEEN EM AND VON VON BIG ASS PUSH HER AND THE COUCH
Wow Cow (7 дней назад)
The guy in yellow is cracking me up🤣
A. l. e. x Z. e. r. o (7 дней назад)
They all turned into fricking monkeys at the same time 😂😂 (But at least they all stay loyal)
Cailyn Rankin (7 дней назад)
Him and that doll bro! 😂😂😂
Ahjanae Beale (7 дней назад)
Him and the sex doll had me weak 😭😭☠️
Seif Tahraoui (7 дней назад)
They prunk us??
DC Nation (7 дней назад)
Yellow shirt 😂😂😂🤣🤣
XxWolve_S122 xX (7 дней назад)
OMG AT 8:07 I FEEL SOO BAD FOR THE DUDE WITH THE DOLL HE DOESNT KNOW THIS IS ON YOUTUBE...POOR GUY!!!!
Junior Reid (7 дней назад)
This was fake but very 😁 funny. I approve this foolishness.
Taylor Alexander (7 дней назад)
Come on this is sooo fake but entertaining 😂😂😂😂
Lillie Anderson (7 дней назад)
Staged ash
Brooke Harris (7 дней назад)
The Caucasian looken dude in the back tho😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂
Galaxy Unicorn (7 дней назад)
THE WHITE GUY IN YELLOW, I'M DYING RIGHT NOW LMAO 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Murtaza Basrawi (7 дней назад)
9:18 wtf yellow shirt guy
Molly McD (7 дней назад)
9:21 😂 guy in the yellow shirt😂😂😂
Ilja Finogejevs (7 дней назад)
🤣🤣🤣🤣
Shay Prim (7 дней назад)
Mannnn if i had a dollar for everytime i heard babe/baby i swear i would be rich
Shay Prim (7 дней назад)
Dang im jus sittin here scrollin threw tha comments ndd everybody talkin bout the boy in the yellow😂😂
jacqueline snow (8 дней назад)
Yellow dude with blow up doll lol
Lauryn Porter (8 дней назад)
.. hi guys thanks for stopping and I give you a big thumbs UPS and I love to subscribe y'all
Shadowracky (8 дней назад)
I would eat the crap out of the poofy one
sasha constant (8 дней назад)
Em and von went somewhere selse....
Simi Jadee (8 дней назад)
This is so fake
Moon Playz Trashy Games ! (8 дней назад)
XD the guy with da yellow and the sex doll 😂🤣
memo bey (8 дней назад)
lan ammk adamlar ısı pısırıyo arkadakı salakda şişme bebek sıkıyo ammk :D
Angel Castillo (8 дней назад)
Wtf that yellow nigga😂😂😂
Maya Reynolds (8 дней назад)
Viagra be showing everybodys true colors 😂😂! WHEN THEU KNEW IT WAS A PRANK DEAD
Maya Reynolds (8 дней назад)
😂😂😂nyyear and von was wilding while justin playing the game for a while until he was wilding too! They slowly all pulled them pants down like dangggg! And the dude in the yellow 😂😂 YASS THIS PRANK
Lauryn Martins (8 дней назад)
Issa orgy
supersuperkw (8 дней назад)
I hope that white girls dad’s see’s this
Monique Moman (8 дней назад)
What is he doing to balloon
Imaginè Joleigh (8 дней назад)
When u don’t got a girl so u fuck a inflatable girl
Bailey Potter (8 дней назад)
A feel sorry for the guy with the blow up doll 😂
Ukulele over life (8 дней назад)
rip white boy :' (((((
Queen jaz (8 дней назад)
This dude over here with a fucking sex doll😂😂
Bailey Makoare (8 дней назад)
The white guy ahhahahhaha
Jack Hughes (9 дней назад)
The white dude doesn’t even care it’s fake
Parris June (9 дней назад)
Oml the guy in the yellow tho😂😂😂
Rebecca Blocker_vlogs (9 дней назад)
BAHAHAHAHA HE IS GOT A MANAQINE 💀🤣🤣🤣
Jesse Larocque (9 дней назад)
Fake
Tiny Tubers (9 дней назад)
You should do a girl and boy viagra prank that would be epic

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.