На главнуюЮморПохожее видеоЕще от: DerekDeso

Drunk Talk "Butt Or Boobs" DerekDeso And Spacejamgardenz

Оценок: 3302 | Просмотров: 187891
CLICK HERE FOR ANOTHER VIDEO - http://bit.ly/1Q0tyKy Share HERE http://clicktotweet.com/bLKaf Facebook Me http://www.facebook.com/derekdeso Follow Me http://twitter.com/derekdeso Spacejamgardenz http://www.facebook.com/SpaceJelly Follow Me http://twitter.com/spacejamgardenz Us Just Being Goofy Sippin Patron,We Aint Always Serious Hahaaha
Категория: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (379)
Megan Bryant (3 месяца назад)
Omg I love u guys.. I wish I could meet u
zep hyr (5 месяцев назад)
They were faded before they started lol
Jacob Miller (9 месяцев назад)
I miss these guys the way the used to be sad how they are now Full of themselves used to be real humble Now they fighting eachother over dumb pranks sad man used to be real cool
cynthia salas sexy Lewis (1 год назад)
2shots drink thu up funny moco loue u
godjesussatan (1 год назад)
Get a new 9 volt for that smoke detector lightweights; splitting a fifth is how I start the night. A 750mL bottle has 16 drinks. Ass vs Tits? Both good in my opinion; I'm more about the pussy.
Alejandro Mota (1 год назад)
?
Derrick Ard (2 года назад)
I like ass but tidy are best
David McMillan (2 года назад)
I 😍 u so much
James Miller (2 года назад)
glad to see I'm not the only one that no Lil Mico some people don't have no clue who he is
Jason Bueno (2 года назад)
Fucking nerds
Aiden Spooner (2 года назад)
I Love both
Aiden Spooner (2 года назад)
I Love both
Quantella McClain (2 года назад)
bay look like brothers
April Watson (2 года назад)
why is that white hat boy going crazy lmao. they're just shots.
Joey Camarillo (1 год назад)
I bet 😂
April Watson (2 года назад)
+Chino Antrax been there done that
Hector V (2 года назад)
I'd love to see you take straight Parton shots like that lol
Olga Loreen (2 года назад)
Lil moco looks like Yoshi
Destiny Brown (2 года назад)
they drunk asf
Destiny Brown (2 года назад)
they drunk asf
John Carter (2 года назад)
come on mat
survivalhorrorman (2 года назад)
im watching this drunk. thanks guys.
brent lee (2 года назад)
The guy in the white shirt acts gay and his buddy looks like a man.!!
Avrei jones (2 года назад)
The man withe the white cap is cute
Joey Camarillo (1 год назад)
the homie razor dick
K Parker (2 года назад)
It's so funny that the couch looks like a normal, good size couch, but they are practically sitting on each other's laps
Xman Maldonado (2 года назад)
yo you guys are so drunk that you could have sex with a dog that's how drunk you are
Romell Jackson (2 года назад)
lol😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😄
Kwentin Boyengef (2 года назад)
you guys are funny
CELESTE MELCHOR (3 года назад)
DO YOU HAVE A CIRCULAR DICK HAHA DEREK
samarah zuniga (3 года назад)
Lol😄
Alexus Coronado (3 года назад)
Poo r moko he don't like it
LTD (3 года назад)
Waters a hell of a drug...
Jessica Jraw (3 года назад)
Your funny :)
Jimmy P (3 года назад)
'its funny cause a grapefruits the size of a circle' Oh derek
Lizbeth Gonzalez (3 года назад)
derek over moco annny day ;)
Soledad Jimenez (3 года назад)
Hahahahahahah
hugsandkisses montoya (3 года назад)
Omfg thxs for making my night that shit was funny asf. 😂😂❤😘😘
miranda estanol (3 года назад)
omg your guys are so funny...can i be in your vidoe one day...we should do beer pong video 
Randy Rodriguez (3 года назад)
Moco & Goggles need their own tv show....these fuckers are hella funny Puto lol
Rocky Altomare (4 года назад)
watch this video at 0.5 speed at the bottom right of video the little gear change speed to 0.5 super drunk
Juan Lira (4 года назад)
This video is hilarious. Funny thing about it is. .... That I was drunk of patron when I first seen it
Vela Pulsar (4 года назад)
Oops wrong video xD
Norma Zaragoza (4 года назад)
you guys are funny! LOL
susana92 (4 года назад)
Lmfao the ending though.
Top Hitta Tae (4 года назад)
lol
Sparticus Shakur (4 года назад)
mad braincells were lost bruuhhhhhhhhhh
yasmin boo (4 года назад)
OMG
Naomi Rose (4 года назад)
I like your laugh #Derekdeso    :)  .. 2:45 - 3:13 lmao  ..cracks me up
D wilds (4 года назад)
Too liquidy  -_-. What alcohol has something in it that makes it thick and sloshy....lmfao
Chris Cornicelli (4 года назад)
They should do the South Dallas Swag, that would be tight
Malcolm Rothwell (4 года назад)
He farted at the end
Melissa Gonzalez (4 года назад)
Hey i seen you and ur friend at the strip club over here in AZ lol
VeeGonzales08 (4 года назад)
Really i Love Patron! Lol
malorie barger (4 года назад)
this foo never have shit in his house! lol 
martha recinos (4 года назад)
Is any of ya Bi just.saying all these fine ass guys bi now a days
Kathleen Hernandez (4 года назад)
You r the best lil moco
Elva Garibay (4 года назад)
Ha crazyy ass.
Santino Zinna (4 года назад)
gayy
Dr PennsylvaPia (4 года назад)
yeah that was a hefty sized shots if that was actually tequila instead of water. Where the hell is all the furniture?
Tyler Spradlin (4 года назад)
That's my pet Jacob lol
April Schares (4 года назад)
Comedy af man....
Stephanie Romero (4 года назад)
had me weak af hahaha
Raymond Hernandez (4 года назад)
I like lil moco
Shawn Carino (4 года назад)
Patron is pretty fucking dusgusting. stfu.
Lil Dope (4 года назад)
This funny as fuck
Briana Williams (4 года назад)
they remind me of the Jersey shore boyz
Jen Marcela (4 года назад)
Lmaaaooooo I love y'all
Alexis Brown (4 года назад)
Jaguar dick?
Nikki Boo (4 года назад)
I can't stop laughing lol
christopher yawn (4 года назад)
Yo deso is the shit
Justis Tijerina (5 лет назад)
Lil moco
Nathan Martin (5 лет назад)
and this is why they have to say please drink responsibly lmao
Sabrina Moreno (5 лет назад)
He has a fly on his face loooooooll xD
Emily Martinez (5 лет назад)
Thats From Not Bathinq.. LMFAO!
Lucy Sanchez (5 лет назад)
Wow I haven't laughed like I did in a long ass time! Derek is so fine I just want to hug him. He is so adorable. You guys live in Vegas ? Let me know I want to meet you!!
Jackiieeluv93 (5 лет назад)
Derek Deso I love you<3
Christina Battle (5 лет назад)
so crazy
TacoCruncher (5 лет назад)
Drunk people are AWESOME
ghezzi1998 (5 лет назад)
My friend is half lizard looool
Eureka (5 лет назад)
Haha lol :D
adrianaxomakeup (5 лет назад)
That's exactly how I feel when I drink patron! Haha
Jose Mejia (5 лет назад)
Dude where the Fuck are ur cabinet doors....lol
MIKESHERM JR. (5 лет назад)
half lizard LOL
Princess1n3x (5 лет назад)
Aww he's so skinny lol
deandaherminia (5 лет назад)
It looks like spacejamgarden is not a drinker
Po Muddy (5 лет назад)
change tha battery in tha smoke detectors Already! ha ha
mark lopez (5 лет назад)
his hat say spurs#SWAG
spydermonkey212 (5 лет назад)
Damn right about cashing out...ain't nothing in that kitchen, sold for the patron
Shari Sottosanti (5 лет назад)
i got both lol
Isabell Rosales (5 лет назад)
Lmfaaao thee enddding "im cuming" cx
Cindy Lindley (5 лет назад)
let's get drunk!!!
Minerva Palacios (5 лет назад)
I couldn't stop laughing. This was super funny... I'm glad I subscribed .
Laurita Mejia (5 лет назад)
Let's Get Drunk Together.?! :D lmfao You Guys are to Funny :)
ChaosSolo (5 лет назад)
"My feet are bigger than Zangief's"
ChaosSolo (5 лет назад)
"My feet are bigger Zangief's"
Jellifish (5 лет назад)
They had me rollin. "His name is Jacob! HAHAHAHA HEHEHEHRYEYE
TriskOner (5 лет назад)
"Its left" "oh right over there" *points up again*
TacoCruncher (5 лет назад)
I love drunk people XD
bal bet (5 лет назад)
Lol i love ya guys
Mercedes Glass (5 лет назад)
What da Freak
Rosa Reyes (5 лет назад)
/.\
Cooki3sNLeche (5 лет назад)
Y'all ain't sippin for real...shiiiii!!
hunnieesuckahsz (5 лет назад)
Lmfao .. why is qbanguy holding Moco's leg while the nigga is yelling "I'm Cummin'"

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.