На главнуюРазвлеченияПохожее видеоЕще от: BookOfKen

SOMEONE BROKE INTO OUR HOME!!

Оценок: 15893 | Просмотров: 218762
SOMEONE BROKE INTO OUR HOME!! *SUBSCRIBE* & TURN ON NOTIFICATIONS! : LIKE & SHARE TO SUPPORT! Check out yesterday’s vlog : I CAN'T BELIEVE I DID THIS TO HER! **WAXING GONE WRONG** : https://goo.gl/SV9HnU ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Business Email: bookofken@gmail.com Social Media: Instagram: http://instagram.com/BookOfKen Twitter: http://twitter.com/BookOfKen Snapchat: http://snapchat.com/add/BookOfKen Facebook: http://facebook.com/BookOfKen Carley's YouTube Channel: http://youtube.com/BookOfCarley Carley's Instagram: http://instagram.com/BookOfCarley Carley's Snapchat: http://snapchat.com/add/BookOfCarley Carley's Twitter: http://twitter.com/BookOfCarley Carley's Facebook: http://facebook.com/BookOfCarley SEND US LETTERS OR WHATEVER TO OUR P.O BOX! : "BOOKOFKEN, PO BOX 398533, Miami Beach, FL 33239" ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Royalty Free Music by http://www.audiomicro.com/royalty-free-music & https://player.epidemicsound.com
Категория: Развлечения
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (1446)
BookOfKen (1 год назад)
1 Like on this video = More videos with Carlito! See you tomorrow 4pm-7pm EST :D
Artemis The Tortoise!! (5 месяцев назад)
BookOfKen I LOVE CARLITO!!!
Chelsy McCabe (6 месяцев назад)
I love book of Ken and #team Ken and I love book of Carly and #team Carly
Qumisha Patterson (7 месяцев назад)
BookOfKen popup
Kaylie Mireles (7 месяцев назад)
BookOfKen. hiiiii❤❤❤❤😘😘😘😊
Carla Foster (8 месяцев назад)
Hey
Addieline Phillips (2 дня назад)
I broke up with my boyfriend today (17th 2018
Zo0M (8 дней назад)
9:43 What are those
Bransyn Gomes (1 месяц назад)
Coco carly
CHOST RIDER (1 месяц назад)
WTF
SlowTurtle (2 месяца назад)
Lol pop pop
Jhuma Biswas (2 месяца назад)
At 7:11 Carly is running like Naruto.😁😁😁
Toms Sterna (3 месяца назад)
thats carly u can tell by the face
Bukonla Adediran (3 месяца назад)
H
Vegito Blue (3 месяца назад)
3:32
James Boothroyd/natsu dragneel irl (3 месяца назад)
She's finely snaped lol 😂😂😂
James Boothroyd/natsu dragneel irl (3 месяца назад)
She looks and sounds like a hunter from left 4 dead 😂😂😂
Shoina Michel (3 месяца назад)
second
Shoina Michel (3 месяца назад)
FIRST OF ALL THATS NOT CARLITO SECOD OF ALL THATS CARLY
Partha Pratim Mukherjee (3 месяца назад)
Too good guys...
Noob Playz (3 месяца назад)
#teamcarley
AdrianPlayz YT (3 месяца назад)
BookOfCarlito
Elise Wells-jansz (4 месяца назад)
IT'S CARLEY
Emily Adames (4 месяца назад)
That Carly the criamal
sanjay surendar (4 месяца назад)
Well, that's racist (like if you agree)
Savina Flores (5 месяцев назад)
Show his facee
Nathan Smith (5 месяцев назад)
Dear book of ken my little sister leah love's your chanel she lovese you guys so much plaese put this in your video plaese plaese plaese😇😇😇😎😎😎🐼🐼🐼😇😇😇😎😎😎🐼🐼🐼😇😇😇😎😎😎🐼🐼🐼
teleah fergasn nawman (5 месяцев назад)
HELLO CARLITO #CARLITO:O
Zara Plays (5 месяцев назад)
XD THE BROKE IN PART
Zara Plays (5 месяцев назад)
7:26 XD
Zara Plays (5 месяцев назад)
From the start of the vid i already knew the person who broke in was Carley cuz i skipped half and Carley was wearing clothes like that. NICE TRY!
Izzy Ormesher (5 месяцев назад)
It’s clearly the gitl
Teri Williams (5 месяцев назад)
Carly always smacking somebody lmaoooo
harry gamings (5 месяцев назад)
WHAT DID I WATCH
YadaBlox (5 месяцев назад)
CARLITO 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Franky Marquez (5 месяцев назад)
Carly i can lip reed
Lauren ROBLOX and more (5 месяцев назад)
8:21. 😂😂😂😂🔫
erik perez (5 месяцев назад)
Your girlfriend is the rober
erik perez (5 месяцев назад)
I know that your girlfriend
DJ world Oliveira (5 месяцев назад)
I don't know who's in the coat?
lollypops love (6 месяцев назад)
Ooo
yasmine saber hamam (6 месяцев назад)
it is carly
Tea Kovac (7 месяцев назад)
Lol from the link i knew it wss carley
Kassema Jones (7 месяцев назад)
C is cazy
Ashley Garcia (7 месяцев назад)
#TeamCarley
GAMINGWITHNELLIE 0624 (7 месяцев назад)
IS SHE SHENOBI LOL
shister help (7 месяцев назад)
Carly's drunk again lmao
Vanessa Scott (8 месяцев назад)
thats carly ken you cant prank us
jason mayotte (8 месяцев назад)
Hahahahahahahaha
jk beast (8 месяцев назад)
Every one saw them tits
random show edits (8 месяцев назад)
Where was a ad
Retro LuLaRoe (8 месяцев назад)
Try to go one whole video without saying a bad word
Jordan Drake (8 месяцев назад)
That you Carley hahah you can not trick me
Sophia Gonzalez (8 месяцев назад)
Hmm nice cool
Twins Coleman (8 месяцев назад)
yeh do a cheering prank
M& M (8 месяцев назад)
8:34 that huh though lol 😂
Mirna Reyes (8 месяцев назад)
That's Carley
Gunner (8 месяцев назад)
I was in miami and drove past ur old apartment building
Diamond Kevin YT (9 месяцев назад)
2:56
Diamond Kevin YT (9 месяцев назад)
2:55
Alim Dalimo (9 месяцев назад)
carlito for a day plz
Karina Diana (9 месяцев назад)
tel your girlfriend to stop liking the glass
Nestor Rivera (9 месяцев назад)
8:37 jajajaja carlito me mori de la risa
Viviana Orellana (9 месяцев назад)
I know it was you carly as carlito
[C] Carloj25 (9 месяцев назад)
STOP STEALING MY DAD'S NAME!!! >=(
a abbott (10 месяцев назад)
Make merch 😫🙏🙏💓 please
Kevin Metzler Martinez (10 месяцев назад)
I CAN SEE CARLYS BRA
masterdragonbest masterdragonbest (10 месяцев назад)
Corni joke
semaj k (10 месяцев назад)
2:34 who else notices the poster of jake paul in the back on the floor lol I love jake paul too
Isaiah Patten (10 месяцев назад)
The way he said goldfish
Isaiah Patten (10 месяцев назад)
I didn't even notice it
MelanieDIYTube (10 месяцев назад)
HAHAHHA SHAVE URSELF CARLITO
Justin Apple (10 месяцев назад)
Ken can you heart my comment Pleaseeee 😢
trollergaming6 the troller in roblox (10 месяцев назад)
WTF
grac3_3lizab3th2oo6 (10 месяцев назад)
Carley I don't think there is a better person in the world than u Think about it am I your friend I have no friends so sad actually crying now
William Smith (10 месяцев назад)
Poop=carley
Jewel Catlin (10 месяцев назад)
Lol its carley
Gacha Studios (11 месяцев назад)
Sorry i cant help you
Isabel Garcia (11 месяцев назад)
THIS ONE IS MY FAVORITE ONE IT IS SOOOOOOOOOOOO FUNNY
Rhod Sarabia (11 месяцев назад)
#worstjokeever
PremSniper Gaming (11 месяцев назад)
Haha Carlito hehe....... Say in ur style carley.... It will be insane... Love ur expressions..... Love u both #Bestcouplever
KN4Z BRN (11 месяцев назад)
And serieslyyy
KN4Z BRN (11 месяцев назад)
I now already who the thieve is carly
ღ Løli Lølita (11 месяцев назад)
8:38 AlbertsStuff?! *CARLITO?!?*
Marius Feher (11 месяцев назад)
Roses are red Violets are blue We got clickbaited Yeah we do
Makayla Dawson (11 месяцев назад)
Carley's krazy
Rara Lively (11 месяцев назад)
Wth is on Carleys belly button
sarah chelland (11 месяцев назад)
carly is awesome
Marcus Sings (1 год назад)
Any one notice the gushers by there bed at 0:12
Eli Demacopoulos (1 год назад)
Sierouly Ken water sierouly
April Jennings (1 год назад)
Did eneyone see the Jake pul ting in the back round??
Sandro Feratovic (1 год назад)
5:45 Wtf
Ro Gene (1 год назад)
carley dont do drugs hahaha
MRM Tomboy101 (1 год назад)
This is the best and funniest video in the world. BTW I watched this the day it came out but I just had to watch it again and commented this. This video makes me laugh every time. It would be the best thing if BookOfKen replied to me but is is okay if they can't because of moving, family, and if they're busy. I completely understand. Love your biggest fan, Maria
Lee-Anne West (1 год назад)
what song is this
potatoes rock (1 год назад)
2:06 thing that bother you, never bother me, I'm so happy and fine HA HA!
CAYDEN ANDERSON (1 год назад)
Carlito!
Vivien Wong (1 год назад)
I saw carly bra it's red 😂😂 😂😅 (when shewas trowing waters
Chummy Shaw (1 год назад)
🍆💩🍆💩🍆💩🍆💩🍆💩🍆💩🍆💩🍆💩
Chummy Shaw (1 год назад)
Jwgjfujdjdjdjdjdkdkdjdmmdjdjdkdjdjdjfjnrfhrhk3eiu&"?"?
Liza McCurdy (11 месяцев назад)
Chummy Shaw hahfevshjsuebejebdidjjkdjkdjd
Joe Tran (1 год назад)
So fun😂
Lee-Anne West (1 год назад)
what song is
ChalenTheLonelyArtist Bro (1 год назад)
9:58 me when I drop my ice cream
ChalenTheLonelyArtist Bro (1 год назад)
6:29 me when someone tries too take my food
ChalenTheLonelyArtist Bro (1 год назад)
4:56 beautiful fall

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.